Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“),
kuriuos galite bet kada atšaukti. Plačiau
Sutinku

GARANTINIAI ĮSIPAREIGOJIMAI

www.arkprekyba.lt elektroninėje parduotuvėje pirktoms prekėms suteikiama gamintojo nustatyta garantija, kurios terminai ir sąlygos yra nurodomos prekės garantiniame pase arba pirkimo dokumentuose. Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, remontas atliekamas nemokamai.

Prieš pradėdami naudoti prekę, atidžiai perskaitykite naudojimosi instrukciją. Prekės garantinio laikotarpio metu būtina išsaugoti garantinį pasą(jei toks buvo pridėtas), pirkimo dokumentą, etiketę su serijiniu numeriu ir modelio pavadinimu.

 

Bendros garantijos sąlygos

Garantija pradeda galioti nuo prekės pardavimo datos. Garantinis prekės laikotarpis nurodomas garantiniame pase arba pirkimo dokumente..

Garantija apima techninės prietaiso įrangos nemokamą remontą, pakeitimą nauju, pagal technines charakteristikas ne blogesniu, prietaisu garantinio termino laikotarpiu. Elektroninė parduotuvė arkprekyba.lt pasilieka teisę atsisakyti taikyti garantiją, jei pažeistos žemiau išvardintos garantinės sąlygos ir (ar) prietaiso naudojimo instrukcijos. Kai pardavėjas pakeičia daiktą ar jo komplektuojamą detalę per nustatytą garantijos terminą, tai naujam daiktui ar komplektuojamai detalei taikomas tęstinis garantijos terminas.

 

Garantiniai įsipareigojimai nutraukiami šiais atvejais: 
1. Atsiradus gedimams dėl stichinių nelaimių (žaibo, potvynio, žemės drebėjimo, gaisro); 
2. Atsiradus gedimams dėl elektros tinklų sutrikimo; 
3. Atsiradus gedimams dėl netinkamų eksploatavimo sąlygų; 
4. Atsiradus gedimams ar pažeidimams dėl valymo, skutimo, subraižimo; 
5. Prietaisas buvo sąmoningai ar dėl neatsargumo, sutrenktas, sugadintas, ardytas; 
6. Atsiradus gedimams dėl į prietaiso vidų patekusių skysčių ar pašalinių dalelių (dulkių, smėlio, cheminių medžiagų, maisto, vabzdžių ir pan.); 
7. Yra mechaninių įrangos pažeidimų; 
8. Prietaisas buvo naudojamas ne pagal paskirtį; 
9. Atsiradusius gedimus šalino gamintojo neįgalioto serviso darbuotojas;
10. Jei serijinis numeris pakeistas, nutrintas, arba jo nepavyksta nustatyti;
11. Prietaisas buvo naudojamas nesilaikant naudojimosi instrukcijos bei garantinio rašto taisyklių.

 

Garantiniai įsipareigojimai netaikomi šiais atvejais:
1. Jei pirkėjas nepateikia gamintojo garantinio paso arba pirkimo dokumento; 
2. Garantinė priežiūra netaikoma priedams, dalims, kurie normaliai susidėvi naudojantis prietaisu: nuotolinio valdymo pultams, akumuliatoriniams maitinimo elementams, maitinimo elementams (baterijoms), mobiliųjų telefonų dengiančioms dalims (korpusams, mygtukams), prietaisų rankenėlėms,  sujungimo kabeliams, spausdintuvų kasetėms, spausdintuvo juostelėms, garso, vaizdo galvutėms ir pan. 
3. Jei gedimas atsirado naudojant eksploatacines medžiagas, priedus, kurie nėra rekomenduojami gamintojo;
4.  Garantija netaikoma informacijai, esančiai informacijos nešikliuose (kietuosiuose diskuose, atminties kortelėse ir pan.)
5.  Jei optinis diskų įrašymo įrenginys sugedo dėl jame sulūžusios naudotos informacinės laikmenos; 
6. Jei gedimas arba nenormalus gaminio funkcionavimas kilo dėl netinkamo programinės įrangos diegimo ar jos koregavimo, virusinių ar kitų kenkėjiškų programų veikimo;
7. Programinei įrangai, teikiamai kartu su prietaisu, kuriai numatyti licenciniai sutikimai, skirti galutiniam vartotojui; 
8. Skystųjų kristalų (LCD) ekranuose leidžiamas nuolat švytinčių ar tamsių („mirusių“) taškų skaičius yra apibrėžtas gamintojo pateikiamose specifikacijose. Jei tokių taškų buvimas neviršija ekrano gamintojo nustatytų „mirusių“ taškų normų, jų buvimas LCD ekranuose nelaikomas gedimu ar broku. 

Dėl garantinio aptarnavimo atlikimo prašome kreiptis į garantiniame pase nurodytus garantinio aptarnavimo centrus arba į pardavėją telefonu 8-389 52500 arba el. paštu info@arkprekyba.lt
Pirkėjas, pateikdamas prietaisą garantiniam remontui, privalo kartu pateikti ir gamintojo garantinį pasą(jei toks buvo pridėtas) ir pirkimo dokumentą. 
Gedimui nepasitvirtinus ar (ir) esant gedimams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai ir nemokamas aptarnavimas, visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į serviso centrą, gedimo nustatymu bei remontu, klientas apmoka savo lėšomis.